airtickets

λευκα ειδη

e-table

FOLLIE FOLLIE

SUGAR FREE

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Να ζήτε και να αγαπάτε στο έπακρο...Να έχετε τα κότσια αν αισθάνεστε κάτι όμορφο να το πείτε..όμορφο βράδυ να έχετε...

...Δεν έχουν τελειωμό οι σκέψεις μου,ασταμάτητες αστραπές φωτίζουν το είναι μου...Ισοπεδώθηκαν τα πάντα γύρω μου...Η σιωπή σου με τρελαίνει ...Η αδιαφορία σου πυρηνικό ολοκαύτωμα της ύπαρξής μου..Υπάρχω γιατί υπάρχεις..ζω για να ζεις ...πεθαίνω δυο φορές τη στιγμή..δεν μιλώ ,απλά υπάρχω..άναψε μου το φως στα αμπάρια της ψυχής μου,για να μην πέσω στο γκρεμό που έφτιαξες μόνο για μένα...
MARIA Magdalena Oosthuizen 1 - Pesquisa Google
Ερωτικό γράμμα
Κάποτε γραφονταν πολλά...Σήμερα πάλι ούτε καν..Σήμερα δεν υπάρχει μαγεία...όλα πρακτικά ,υπολογισμένα και χυδαία...
Ευλογημένη γιατί το έλαβα...κάποια μαγική στιγμή...
Εύχομαι οι οθόνες όλων σας μια και σε αυτές είστε κολλημένοι..να ανάψουν και να υπάρχει κάτι τέτοιο...
Καμιά συγκίνηση δεν συγκρίνεται με αυτή..

Α.Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

public

ariane

trivago

ATENA GOLD

BODYSHOP

BODYTALK